سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)

نظر


اگر علاقه مند به دانستن محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا نوع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید و بر اساس آن قیمت هر ملک در قبرس را بررسی کنید. . به تغییرات اخیر بازار

نوع ملک مسکونی بسته به زمان تحویل ملک

در این بخش به بررسی انواع املاک مسکونی در قبرس شمالی از نظر زمان تحویل ملک می پردازیم.

ملک آماده است

دارایی هایی که آماده و قابل استفاده هستند متعلق به شخص یا شرکتی است که آنها را ایجاد کرده است. اگر خانه ای پیش ساخته از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید. شما معمولا زمان زیادی برای پرداخت های بدون بهره دارید. اما اموالی که از یک نفر خریداری می شود فقط با پول فروخته می شود.

مکان های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبایی زیادی دارند. کاخ وونی در لفکا نیز کاخی بوده که در زمان حکومت ایرانیان بر این جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند قلعه-کلیسای سن هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد که آمیزه ای از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است که گردشگران و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

رژیم غذایی مدیترانه ای سالم و سالم قبرس که با مواد محلی و بدون مواد افزودنی تهیه شده است، یکی از دلایل سلامت عمومی بالا و افزایش طول عمر مردم قبرس است.

یکی از مزایای اصلی سرمایه گذاری املاک و مستغلات در قبرس شمالی امنیت است

مجله اکسپرس انگلستان

پنجمین کشور امن جهان بر اساس عوامل: واکنش دولت به بلایای طبیعی، نظام سلامت، میزان جرم و جنایت و تهدید تروریستی.

Monetary Observer UK

ایمن ترین کشور جهان در میان کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر بر اساس عوامل زیر است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، پلیس ملی، تلفات جاده ای، و سرقت و حمله.

فوربس SAD

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی جهان برای سرمایه گذاری به دلیل: امکانات پزشکی عالی، زیرساخت های توسعه یافته توریستی از جمله باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینو و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

طبق آمار اتحادیه املاک قبرس شمالی، پس از همه گیری کرونا، رشد سالانه قیمت املاک پیش خرید شده بیش از 50 درصد در سال بوده و از رشد سالانه قیمت املاک آماده بیشتر است. . 15 درصد در سال

اجاره ملک در قبرس شمالی 7-8 درصد قیمت ملک در سال است. املاک و مستغلات به پوند استرلینگ خرید، فروش و اجاره می شود و در اسناد مربوطه به پوند استرلینگ ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی و خرید اقساطی و پیش خرید ملک با پرداخت حداقل 35 درصد از مبلغ کل ملک امکان پذیر است. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی این است که پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود برای اقامت اقدام کنید. و مابقی ملک را در پرداخت های بلند مدت بدون بهره به سازنده پرداخت کنید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از پرداخت اولیه، مالک کامل ملک خواهید شد. اسناد ملکی و شناسنامه به نام شما صادر می شود. همچنین قرارداد شما با فروشنده در سازمان ثبت اسناد ثبت می شود.

این قانون برای اطمینان از عدم فروش ملک توسط خریدار به تعداد زیادی از افراد است. قوانین در قبرس شمالی همیشه برای سرمایه گذاران و مهاجران مطلوب بوده است.

یکی از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی اخذ گواهینامه نهایی یک صفحه ای مالکیت و مالکیت مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، سند مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرس یکسان است. و حتی بعد از فوت خریدار در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت نبود وصیت، دولت اموال را بین وراث به طور مساوی تقسیم می کند.

برخلاف دولت قبرس، کشورهایی مانند گرجستان، ترکیه و غیره به خریداران خارجی هیچ سهمی از ملک تعلق نمی گیرد.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی euromy.info، فرآیند خرید املاک و مستغلات و اخذ اقامت سریع و آسان است. پس از پرداخت 35 درصد از کل مبلغ، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. پس از آن، می توانید مراحل اجازه اقامت را تکمیل کنید، که می تواند از سه هفته تا دو ماه طول بکشد. علاوه بر این، روند تنظیم قرارداد برای فروش املاک و مستغلات در قبرس شمالی بسیار ساده است.


اتباع خارجی می توانند املاک و مستغلات و 100% مالکیت ملک خریداری شده را داشته باشند. همچنین باید به خاطر داشت که گواهی وراثت مشابه را نمی توان در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی یافت. به خریدار داده می شود.

پلیس مهاجرت قبرس شمالی به بررسی محل اقامت شما و خانواده شما بر اساس اموالی که به نام شما درج شده است، ادامه خواهد داد. لذا از نظر حقوقی این کار با دقت و بررسی کامل قانون انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپا، روسیه و ایران فراهم می کند.

هزینه های اضافی برای خرید ملک در قبرس شمالی

توجه داشته باشید که هزینه نقل و انتقالات خارجی معادل 12% ارزش ملک و برای املاک مستعمل و نوساز یکسان می باشد. ذکر این نکته ضروری است که 6 درصد از این مبلغ را هنگام ثبت بیمه نامه و 6 درصد مابقی را هنگام دریافت سند باید پرداخت کنید. علاوه بر این، املاک جدید مشمول مالیات (فقط یک بار) به میزان 5% ارزش ملک و نیمی از مالیات پایان کار هستند.

⇓کاتالوگ مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی⇓ را دانلود کنید

Euromay katalog.pptx

چه عواملی بر هزینه خرید ملک در قبرس شمالی تأثیر می گذارد؟

چنین هزینه هایی بر اساس نیازهای مختلف بسیار متفاوت است. ما عواملی را که در قیمت خرید ملک در قبرس شمالی مهم هستند را بررسی خواهیم کرد:

مکان و دسترسی

قدمت و ساخت ملک

موقعیت منطقه ای

جاده ساحلی و ساحلی

همه این عوامل بر قیمت ملک تاثیر می گذارد.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی را دنبال کنید

در این بخش به طور کامل فرآیند خرید ملک در قبرس شمالی را توضیح خواهیم داد.

انتخاب ملک و ساختمان مناسب

برای خرید ملک در قبرس شمالی اولین قدم انتخاب خانه مناسب با توجه به اهداف و وضعیت مالی است. به این ترتیب می توانید از یک مشاور متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

قرارداد اولیه تنظیم کنید

هنگامی که خانه مناسب خود را انتخاب کردید، باید آن ملک را با پیش پرداخت بین 1000 تا 2000 پوند رزرو کنید. در این صورت یک قرارداد اولیه از شرکت ساختمانی دریافت خواهید کرد که تمام شرایط پرداخت شما و همچنین متراژ ساختمان مشخص می شود. البته توجه داشته باشید که مبلغ ودیعه یا پیش پرداخت در هنگام محاسبه کل مبلغ لحاظ و از آن کم می شود.

تحقق 30 درصد مبلغ قرارداد

پس از پرداخت ودیعه یا پیش پرداخت، 30 تا 45 روز به شما فرصت داده می شود تا 30 درصد مبلغ قرارداد را پرداخت کنید. در این صورت قرارداد مسکن برای شما ارسال می شود.

ثبت اولیه و دریافت سند منزل

اگر هدف شما اقامت در قبرس پس از خرید ملک با همان قراردادی است که دریافت کرده اید. می توانید در وب سایت اداره مهاجرت قبرس ثبت نام کنید و مدارک خانواده خود را دریافت کنید. البته گاهی لازم است برای پیگیری کار خود به صورت حضوری مراجعه کنید. در این سامانه شما صفحه اول گذرنامه و مدارک کامل ملک خریداری شده یا قرارداد اجاره خود را آپلود می کنید. در این صورت قراری گرفته می شود تا برای بررسی مدارک خود به اداره پلیس مراجعه کنید. شما همچنین آزمایش خون و آزمایشات دیگر خواهید داشت. برای تکمیل اقامت خود با پرداخت مالیات و بیمه درمانی.

نحوه خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

اگر می خواهید ملک مورد علاقه خود را در قبرس شمالی به صورت آنلاین خریداری کنید، می توانید از کارشناسان متخصص در این زمینه بهره مند شوید. در این صورت کارشناس حرفه ای تمامی پروژه ها را نشان می دهد و شما نیز قابلیت چت آنلاین را دارید. در این صورت می توانید ملک مورد نظر را خریداری کنید. همچنین آن کارشناس می تواند از محل ملک مورد نظر شما بازدید کرده و جزئیات بیشتری از پروژه ای که انتخاب کرده اید را در قالب عکس در اختیار شما قرار دهد.

♦ هنگامی که تصمیم نهایی خود را برای خرید گرفتید، بین 1000 تا 2000 پوند پیش پرداخت یا سپرده برای رزرو ملک پرداخت می کنید. می توانید برای امضای نهایی از قبرس شمالی دیدن کنید یا قرارداد را بررسی کرده و برای گیرنده ارسال کنید.

♦ مراقب باشید، قبل از خرید از طریق اینترنت، باید هزینه زندگی در این کشور را بدانید و غذاهایی که می خورید را بدانید تا در صورت آمادگی برای زندگی جدید و خرید، بتوانید تصمیم قطعی بگیرید. home آیا چیپ دارید یا نه؟ به این ترتیب از کارشناسان مورد اعتماد مشاوره بگیرید تا همه چیز را برای شما توضیح دهند. برخی از موسسات مالی ناامن اطلاعات اشتباهی را در اختیار مشتریان قرار می دهند و برای آنها مشکل ایجاد می کنند. حتی این مشتریان برای تهیه مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند.


بهترین سرمایه گذاری املاک در قبرس شمالی

اگر ملک به دریا یا کوه نزدیکتر باشد گرانتر و سود بیشتری دارد. به طور کلی بهترین املاک سرمایه گذاری دارای این ویژگی ها هستند. از این رو، باید بودجه خود را برای خرید چنین املاکی در نظر بگیرید. مثلا آپارتمانی با دید خوب به کوه یا دریا و در طبقات بالا قیمت بالاتری دارد. اما فراموش نکنید که چنین سرمایه گذاری هایی بسیار هوشمندانه است، زیرا افزایش محبوبیت و تقاضا برای املاک با منظره دریا باور نکردنی است.

اقامت دائم قبرس شمالی از طریق خرید ملک

از آنجایی که قبرس شمالی کشوری بسیار زیبا با مناظر شگفت انگیز و همچنین فرهنگ و تاریخ غنی است، بسیاری از مردم مایل به زندگی در این کشور هستند. در حالی که برای اخذ اقامت دائم راه های مختلفی مانند حق تولد، ازدواج، تحصیل، اشتغال و تابعیت وجود دارد، خرید و سرمایه گذاری در ملک بهترین راه برای اخذ اقامت این کشور است. زیرا در این صورت دولت قبرس شمالی تسهیلات ویژه ای را برای خریداران در نظر خواهد گرفت. در ادامه این مقاله به چند مزیت مهم اقامت دائم در قبرس شمالی می پردازیم.

7 مزیت اقامت در قبرس شمالی

همانطور که اشاره کردیم راه های مختلفی برای اقامت در قبرس شمالی وجود دارد. این یک راه آسان و مطمئن برای خرید ملک در این کشور است. در این قسمت به بیان مزایای زندگی در این کشور می پردازیم.

1) حق کار و زندگی

پس از اخذ اقامت در قبرس شمالی، می توانید بدون هیچ محدودیتی به عنوان شهروند در این کشور زندگی و کار کنید.

2) دسترسی به کلیه خدمات اجتماعی

ساکنان قبرس شمالی به راحتی به خدمات عمومی دسترسی دارند. از جمله آموزش، رفاه اجتماعی و سایر مراقبت های بهداشتی

3) فرصت های تجاری بسیار

اگر در قبرس شمالی اقامت دارید، به عنوان یک شهروند می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا بدون هیچ محدودیتی در این کشور سرمایه گذاری کنید.

4) مالکیت اموال مختلف

شهروندان پونی قبرس جنوبی دارایی های بسیار بزرگی در این کشور بدون محدودیت دارند.

5) اقامت دوگانه

قبرس شمالی اجازه اقامت دوگانه را می دهد. در واقع شما می توانید همزمان در کشور دیگری زندگی کنید.

6) ثبات سیاسی

قبرس شمالی از نظر سیاسی باثبات و دموکراتیک است. بنابراین امنیت و ایمنی خوبی برای شهروندان خود فراهم می کند.

7) مزایای مالیاتی

اگر شهروند قبرس شمالی شوید، مشمول نرخ مالیات شخصی و شرکتی بسیار پایینی خواهید بود.

البته اگر قصد دارید با خرید ملک در این کشور مقیم دائم شوید، مراقب باشید. حتما از افراد یا مؤسسات معتبر مشاوره تخصصی بگیرید. سپس بسته به بودجه و سرمایه خود بهترین ملک را انتخاب کنید و به راحتی در اسرع وقت ملک در قبرس شمالی خریداری کنید.

مسکن عمومی در شمال قبرس

یکی از اصلی ترین دلایلی که این کشور را به مقصدی جذاب برای زندگی و تجارت تبدیل می کند این است که امکانات و زیرساخت های عمومی در دسترس همگان است. در مقاله ای دیگر به بررسی این امکانات و زیرساخت های عمومی خواهیم پرداخت.

قبرس شمالی بازار دارد. مرکز خرید و بسیاری از رستوران ها بنابراین، فرصت های بسیار خوبی برای انواع سرگرمی و خرید وجود دارد.

علاوه بر این، این کشور دارای پارک ها و فضاهای سبز فراوانی است که محیطی سالم، سرسبز و زیبا را برای فعالیت های روزمره گردآوری کرده است.

در قبرس شمالی خدمات پزشکی بسیار پیشرفته و مطابق با استانداردهای بین المللی است. بنابراین می توانید با خیال راحت از خدمات بهداشتی با کیفیت بالا بهره مند شوید.

خدمات اینترنت پرسرعت و شبکه های مخابراتی پیشرفته دسترسی شهروندان این کشور به دنیای دیجیتال را بسیار آسان می کند. در نتیجه، آنها رابطه مؤثرتری با یکدیگر ایجاد می کنند.

نظر مردم در مورد خرید ملک در قبرس شمالی

اگر به دنبال خرید ملک مناسب در قبرس شمالی هستید، می توانید نظرات افراد دیگر را در مورد تلاش های قبلی آنها در این زمینه مطالعه کنید، با تجربیات آنها آشنا شوید و گفتگو را چه به صورت آنلاین و چه حضوری آغاز کنید. راه حل بهتر البته، ما این بخش نظرات را به مرور زمان به روز خواهیم کرد تا بتوانید بیشتر تجربه کنید.

♦ یکی از افراد پیغام داد که دو سال پیش قیمت خانه ای که در قبرس شمالی خریده دو برابر شده و از این موضوع بسیار خوشحال است.

♦ شخصی پیام می فرستد. من هم تجربه مهاجرت به اتریش را دارم. اما مهاجرت به قبرس شمالی برای من تجربه متفاوتی بود. من اینجا اصلا احساس تنهایی نمی کنم و احساس آزادی می کنم.

♦ یکی دیگر از افراد نزدیک به شما توصیه کرد که از افراد و شرکت های قابل اعتماد مشاوره بگیرید زیرا کلاهبرداران زیادی هستند که از ترکیه به یونان و قبرس آمده اند و شما را با مشکلات زیادی مواجه خواهند کرد. همانطور که می دانید، زمانی که بازار شروع به رشد می کند، کلاهبردارانی وجود دارند که ضررهای زیادی را به خریداران وارد می کنند.

♦ فرد دیگری با ابراز همدردی پیشنهاد کرد که مردم در خرید ملک دقت زیادی داشته باشند چرا که این یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است و سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می شود. اکنون که قصد خرید ملک در یک کشور خارجی را دارید، به تمام جوانب آن فکر کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

♦ خریدار دیگری اشاره می کند که بازار خرید ملک از ترکیه به قبرس منتقل شده است. او نظر خود را در مورد خرید خانه در استانبول تغییر داد و به فکر خرید ملک در قبرس شمالی افتاد.

♦ مشتری دیگری پیام فرستاد چند سال پیش به قبرس شمالی دعوت شدم و چند روزی آنجا ماندم، اما اصلاً مرا تحت تأثیر قرار نداد. حالا که بعد از سال ها به کشور سفر کرده ام، بسیار تغییر کرده است و مانند دبی بهتر و بهتر می شود. این موضوع مرا به خرید ملک رویایی خود در این کشور ترغیب کرده است

♦ شخص دیگری پست کرده است که یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی این است که می توانید پس از خرید آن، اجازه اقامت دریافت کنید. می توانید از گزینه های ارزان آنها شروع کنید، اما باید بدانید که مکان های ارزان چندان قابل زندگی نیستند و قیمت ها آنقدر بالا نمی روند. فقط برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی برای زندگی هستند، حتی فروش چنین املاک ارزان قیمت نیز دشوار است.

♦ شخصی برای شما پیام فرستاده است. یکی از تجربیات من در مورد خرید ملک در قبرس شمالی این است که تعداد کمی سوئیت (استودیو) به دلیل محبوبیت آنها برای فروش موجود است. اما این سایت دارای تعداد زیادی پلیر است که می توانید آنها را خریداری کنید، بنابراین در آینده می توان آن را به راحتی فروخت و به راحتی اجاره کرد.

♦ مشتری دیگری به من پیام داد، سه ماه پیش ملک مورد نظرم را در قبرس خریدم و اکنون قیمت آن افزایش یافته است. این به من نشان می دهد که راه درستی را در پیش گرفته ام و به شما توصیه می کنم در این کشور زیبا خانه بخرید.

♦ پیام دیگری که ممکن است اکثر شما ندانید این است که اگر فرزند بالای 18 سال با شما زندگی می کند، باید برای هر کودک بالای 18 سال یک اتاق خواب در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر فرزند بالای 18 سال دارید، خانه شما باید یک اتاق خواب داشته باشد.

♦ یک نفر معتقد است که گیرنه بهترین شهر قبرس شمالی است زیرا هوا خنک است و بسیار سرسبز است. این فرد گفت که در تمام شهرهای این کشور زندگی کرده است اما گیرنه را بسیار دوست دارد. در واقع در قسمت دوم اطلاعات مختصری که برای آشنایی با شهرهای مختلف این کشور لازم است را آماده کرده ایم.

سوالات متداول در مورد قیمت ملک در قبرس شمالی

در ادامه به بررسی سوالات متداول در مورد خرید ملک در قبرس شمالی می پردازیم.

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در قسمت شمالی جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه قرار دارد و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرزهای مشترک دریایی دارد. سرمایه گذاران اصلی املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلستان، آلمان و روسیه هستند. خرید دارایی در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر بسیار موفق بوده است.

جالب است بدانید که مجله Live and Invest Overseas قبرس شمالی را به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته است. دلایل این انتخاب عبارتند از: ایمنی بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای عالی بدون آلودگی، پایین جمعیت و فقدان هر نوع سیاست.

حدود پنجاه سال پیش (1974) در قبرس درگیری بین یونان و ترکیه رخ داد. این درگیری پس از تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این نبرد، ایالت قبرس شمالی در شمال جزیره توسط جمعیت ترک تأسیس شد. یونانی ها در جنوب جزیره قبرس زندگی می کنند که بیشتر آن کوهستانی است. مردم قبرس ترک یا یونانی هستند اما با ترکیه و نونان ارتباطی ندارند و مانند عرب ایرانی هستند.

خرید خانه به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند، اما به یاد داشته باشید که خرید پیش خرید همیشه در اولویت خواهد بود! با پیش خرید به خصوص در ابتدای اجرای پروژه این امکان را دارید که ملک را با قیمتی کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است خریداری کنید.

علاوه بر این، اگر ملکی را به صورت نقدی خریداری کنید، می توانید از تخفیف های زیادی بهره مند شوید. برای پیش خرید می توانید از تخفیف فوری 3 تا 5 درصدی قیمت درج شده بهره مند شوید. به علاوه، از پیشنهاداتی مانند تحویل در همه لوازم خانگی استفاده کنید.

آیا می توانیم برای خرید سهام از بانک های قبرس شمالی وام بگیریم؟

هیچ منع قانونی در این مورد وجود ندارد، به شرطی که 70 درصد ارزش ملک را پرداخت کنید. اما ما آن را به عنوان توصیه شما ارائه نمی دهیم. شرکت های ساختمانی اقساط بلند مدت بدون بهره ارائه می دهند و شما می توانید با پرداخت تنها 30 تا 40 درصد ارزش ملک و مابقی اقساط بدون بهره بدون گذراندن مراحل اداری وام بانکی، سفارش را دریافت کنید. .

فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین، استفاده از شرایط پرداخت سازندگان به نفع شماست.

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی  برای خارجی ها چیست؟


باید به یاد داشته باشید که همه خارجی ها و قبرسی ها می توانند در بازار املاک و مستغلات بسیار سودآور قبرس شمالی شرکت کنند. تنها دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها در این زمینه وجود دارد:

ابتدا، مهاجر باید اطلاعات زمینه ای در مورد کشور مبدا تهیه کند. علاوه بر این، اگر ملک در نزدیکی یک ایستگاه پلیس، تأسیسات نظامی یا مؤسسات مهم سیاسی واقع شده باشد، میهمان سند را دریافت نخواهد کرد. نکته دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند بگیرد، در حالی که قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی اسناد ملکی داشته باشند.

نگران نباشید، ما از قبل بررسی شده‌ایم و اعتبار غیرمستند برای شما نمی‌آوریم. در ضمن وکیل معتبر و قدرتمند شرکت ما در اسرع وقت تمامی مراحل را برای شما انجام خواهد داد.

ما آگهی یک ملک کوچک در قبرس شمالی دیدیم. به نظر شما چی بخریم؟

دوستان عزیز قیمت ارزان بدون دلیل و قیمت گران بدون خرد وجود ندارد. ملک ارزانی که خریداری می کنید ارزش آن را نخواهد داشت. شما باید آن را ارزان تر از خرید آن بفروشید. زیرا دارایی های استفاده شده ارزش نهادی یکسانی با دارایی های جدید ندارند. و صاحبخانه به صلاحدید خود قیمت را تعیین می کند.

در همین حال، مشاغل املاک و مستغلات کمیسیون را به دلخواه دریافت می کنند. و می توانید با قیمت کمتری خانه بخرید اما با مشکلات زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده مواجه خواهید شد.

اگر قصد خرید و زندگی دارید، باید بدانید که با املاک زیر 125 هزار پوند خانه شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را تمدید کنید و فقط کسانی که ارزش ملکشان بیش از 125 هزار پوند است می توانند بعد از 5 برای خانه دائم درخواست دهند. سال ها .

ما همچنین دارای خواص در پایگاه داده خود هستیم و از تمام ویژگی های آن ویژگی ها آگاهی کامل داریم. قیمت آنها متوسط ??است، اما ما کیفیت را برای شما تضمین می کنیم.

با این حال، توصیه اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا تنها با خرید از تولیدکنندگان از پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره برخوردار می شوید. علاوه بر این، به دلیل روابط کاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی، می توانیم تخفیف خوبی در قیمت شرکتی ملک به شما ارائه دهیم.