سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگ آرمین زارعی به نام «صدامو داری»

نظر

متن آهنگ آرمین زارعی صدامو داری

صدامو داری

به احترامت هیچوقت حتى ، من

نمینداختم نگامو جایى

رفتى با اینکه میدونستى

تو رو دوست داشتم و رو هیچکى نى اون حسى

که رو تو بود و هست

شاید از اولشم من بودم که نباید میذاشتم رو تو دست

رو همه خوبى هام بستى چطور چشاتو

هیس هیچى نگو فقط ببر صداتو

ببین چه دپرسم ببین چه بى حسم

دیگه من حتى به خودمم نمى رسم

اصلا بى خیال

دیگه گذشت از درد و دل

منو تو هردو تامون شدیم دیگه هر دو ول

یه شب با این ،یه شب با اون

هزار تا کثافت کاری داریم به همرامون

منکه از تو بیشتر بود حاشیم

منکه حتى اگه تو نباشى ام

فقط به تو فک میکنم و تورو میخوام

چیه فک کردی مثل تو

دیگه خستم از خاطرات موندگارت

بدم میاد از اون نگاهت

برو نمیخوام بر گردی پیشم چون

خوب میدونم که کنارش خوبه حالت

وقتى نیستى معاشرت با همه سخته

بگو مست کنار کى میخوابى آخر هفته

ها چیه چپ نگاه میکنى طلب کاری؟

جدیداً در اومدی از فاز طرفداری

دل من ، با دل تو، که یکى نیست

بد بخت قیافتو ببین، ترکیدی

مسیرامون هم از هم جداست ،دیدی

باشه تو خوبى اصلا تو راست میگى

چیه، فک کردی مثل تو هولم

مو بیچاری یکى لم داده تو بغلم

تو که رفتى حرمت یه سری چیزارو

جلو دوستام نگه میداشتى اقلاً

خودتو ببین که چقد فس فسى

منم یه عصبى استرسى

که به همه میپرم چون هیچوقت دوست نداشتم

که ببینم اسم تو میاد کنار اسم کسى

راستى بگو بینم هنوز باهاشى یا

این بد بختم رفت قاطى داداشیا

قاطى همونایى که کردی تو بهشون بدی

همون بیچاره هایى که دورشون زدی

آخه خیانت کردی به من تو چطور

تو اون حالت باید میگرفتم مچتو

برو خوش باش باهاش ولى بدون

که زودگذره این روزای خوش تو

خیالت تخت که واست دل ، تنگ نمیشه

بعد تو به هیچکسى دلگرم نمیشه

چرا نگران منى حالمو میپرسى

حال یه روانی، که از این بهتر نمیشه

پس بهتره که ندیم به دوستیمون کشش

تو هم خواهشا دیگه از ما بیرون بکش

چون دیگه مهم نیست بخوای باشى تو با کسى

سریعتر خوشحالم کن، با یه خداحافظى

 

 آهنگ آرمین زارعی به نام «صدامو داری»