سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین کشورهای اروپایی برای خرید خانه

نظر


یکی از راه های اقامت در کشورهای دیگر، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک است. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا با خرید ملک در آن می توان اقامت هر کشور اروپایی را گرفت؟ در واقع چندین کشور از جمله 20 کشور از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا برای جذب سرمایه به خارجی هایی که قصد سرمایه گذاری با خرید ملک را دارند ویزای اقامت می دهند. اقامت از طریق خرید ملک یکی از آسان ترین و بهترین روش های مهاجرت است. در اروپا هیچ قانونی وجود ندارد که خارجی ها را از خرید ملک در این کشورها منع کند. اما برخی کشورها محدودیت هایی را در این زمینه در نظر گرفته اند که بیشتر به موضوعاتی مانند حقوق اقامت، نوع ملک و یا دسته خریدار مربوط می شود.

یکی از محبوب ترین گزینه ها برای اخذ اقامت سایر کشورها مهاجرت برای خرید ملک در خارج از کشور می باشد. بسیاری از مردم به دلایل مختلفی از جمله لذت بردن از حضور در یک کشور جدید، حضور تجاری و حفظ سرمایه، املاک و مستغلات را در کشورهای دیگر خریداری می کنند.

تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بدانید کدام کشورهای اروپایی با خرید ملک اقامت ارائه می دهند.

کشورهایی که با خرید ملک به شما اقامت و شهروندی می دهند

برخی از کشورهای اروپایی و کارائیب اقامت را از طریق خرید ملک ارائه می دهند، به این معنی که شما می توانید با خرید ملک با سرمایه گذاری در کشور، تابعیت رسمی را دریافت کنید.

در واقع با خرید ملک می توانید بدون داشتن تجربه کار یا زندگی در کشور مربوطه در مدت زمان کوتاهی اقامت این کشور را دریافت کنید.

کشورهایی که هنگام خرید ملک به شما اقامت و تابعیت می دهند عبارتند از ترکیه، قبرس، مونته نگرو، گرجستان، برزیل، آلبانی و جمهوری مالت. می توانید تابعیت دریافت کنید.

امنیت شخصی، بهبود وضعیت پرداخت مالیات، افزایش حضور بین المللی و امنیت اقتصادی از جمله عواملی است که در انتخاب کشور مورد نظر برای اقامت موثر است.

مهاجرت با خرید ملک در برخی کشورها سریعتر و آسانتر می شود، به عنوان مثال تنها در 60 روز و با سرمایه گذاری 150000 دلاری می توانید اقامت شهروندی در گرانادا را بدست آورید.

محبوب ترین برنامه سرمایه گذاری که در برنامه های مختلف بسیاری از کشورها گنجانده شده است، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای کسب امتیازات اقامتی و شهروندی است.

با حداقل 200000 دلار می توانید با خرید زمین تابعیت و اقامت در کشورهای حوزه کارائیب را دریافت کنید.

با خرید ملک، به راحتی می توانید در St. لوسیا، نویس، دومینیکا، سنت. گربه، گرانادا و آنتیگوا.

از بهترین شرایط زندگی و خرید ملک در حال حاضر می توان به کشورهای اروپایی اسپانیا، پرتغال و یونان اشاره کرد.

یونان بیشترین شرایط اقتصادی را برای سرمایه گذاری در بین این کشورها دارد. اما پرتغال محبوب تر است. زیرا مزایای زیادی را برای متقاضی فراهم می کند.

اقامت قبرس با خرید ملک اعطا می شود

کشور قبرس امکان زندگی با خرید ملک را به شما می دهد، بنابراین کسانی که می خواهند برای مدت طولانی در قبرس شمالی زندگی کنند و یا قصد مهاجرت به این کشور را دارند می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند.

اقامت به اقامت دائم این کشور بستگی ندارد و اجباری برای زندگی در قبرس نیست و خریدار ملک می تواند به راحتی این کشور را ترک یا وارد شود.

در میان کشورهای مدیترانه ای، قبرس شمالی بهترین قیمت املاک و مستغلات را دارد.

برای خرید آپارتمان و ویلا در این کشور مبلغ مورد نیاز از 75000 پوند و 180000 پوند شروع می شود.

با داشتن اقامت قبرس می توانید اقامت بسیاری از کشورها را دریافت کنید

با زندگی در قبرس می توان در بسیاری از کشورها اقامت گرفت، به طوری که افراد زیادی با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای اخذ اقامت در کشورهای دیگر اقدام به اخذ اقامت این کشور کرده اند.

یکی از بزرگترین مزیت های خرید ملک در اروپا این است که اقامتی که هنگام خرید ملک در اروپا دریافت می کنید دائمی است. هنگام خرید ملک در کشورهایی مانند اسپانیا، پرتغال، ترکیه، مالتا، قبرس و یونان، به اجازه اقامت نیاز دارید. همانطور که گفته شد یکی از کشورهایی که می توانید با خرید ملک در آن اقامت بگیرید قبرس شمالی است، برای این نوع مهاجرت باید توان مالی 10000 دلاری را به دولت قبرس نشان دهید.

مهاجرت به قبرس شمالی euromy.info به این صورت است که متقاضی می تواند با خرید ملک، سرمایه گذاری پول و یا ثبت شرکت اجازه اقامت در قبرس شمالی را دریافت کند. البته برای مهاجرت به قبرس شمالی می توانید از راه های دیگری مانند مهاجرت تحصیلی برای ویزا اقدام کنید.


شرایط خرید ملک در اروپا

معمولاً برای خرید ملک در اروپا باید چندین نکته را در نظر بگیرید، اولین و مهمترین نکته این است که هر کشور حداقل ارزش ملکی را برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در املاک تعیین کرده است. به عنوان مثال برای اخذ اقامت پرتغال باید ملکی به ارزش حداقل 350000 یورو خریداری کرد و برای اخذ اقامت اسپانیا باید ملکی به ارزش 150000 یورو خریداری کرد و سپس شخص و خانواده وی شامل همسر و همسرش. کودکان زیر سن مشخص شده، ویزای اقامت دریافت خواهند کرد. ویزای موقت صادر می شود که بعد از چند سال می توان آن را به ویزای دائمی تبدیل کرد.

البته شرایط دیگری نیز وجود دارد; به عنوان مثال، متقاضیان باید حداقل امکانات مالی تعیین شده توسط هر ایالت را داشته باشند. این بدان معناست که او به اندازه کافی پول در حساب بانکی خود دارد تا بتواند از پس آن بربیاید.

یکی دیگر از عوامل خرید ملک در اروپا سن افراد است و این حق به افراد زیر 18 سال تعلق نمی گیرد. هر کشوری قوانین خاص خود را در رابطه با سال هایی که برای تبدیل ویزای موقت به ویزای دائم و اخذ تابعیت طول می کشد دارد.

مهاجرت به ارزان ترین کشورهای اروپایی

افرادی که علاقه زیادی به زندگی و زندگی در کشورهای اروپایی دارند اما سرمایه زیادی ندارند می توانند کشورهای ارزان اروپایی را پیدا کنند و با قیمت سرمایه گذاری به کشوری بروند.پول کمتر و هزینه زندگی کمتر. برخی از این کشورها عبارتند از: بلغارستان، یونان، قبرس شمالی، جمهوری چک، گرجستان، لیتوانی، مجارستان، کرواسی، آلبانی، مالت، پرتغال، اسپانیا، رومانی و اسلواکی. در حال حاضر اسلواکی یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای اخذ اقامت به حساب می آید، شما می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید و با کمترین هزینه اقامت مناسب دریافت کنید.

کشورهای ذکر شده همگی جزو بهترین کشورها برای زندگی و زندگی در عین صرف کمترین هزینه هستند. البته باید در نظر داشته باشید که انتخاب کشور اروپایی مناسب برای شما فراتر از اقتصادی بودن نیز مهم است، زیرا شما به جنبه های مختلف زندگی مانند رفاه، شرایط اقتصادی، امنیت، جرم و جنایت، زبان، نرخ بیکاری و تورم، فرهنگ نیاز دارید. و ... باید بررسی شود.

مزایای اقامت در کشورهای اروپایی

اخذ اقامت کشورهای اروپایی علاوه بر اجازه اقامت، اخذ حقوق شهروندی و تحصیل، کار، پزشکی و .... یکی از مهمترین مزیت های اخذ اقامت کشورهای اروپایی سفر نامحدود در کشورهای حوزه شینگن، امکان افتتاح کسب و کار، انجام عملیات مالی، وجود سیستم یکپارچه تجاری، اقتصادی و مالیاتی، کار و . بیمه درمانی در کشورهای حوزه شنگن

به عبارت دیگر، اخذ اقامت در یک کشور اروپایی دامنه سفر، تجارت، تحصیل و تجارت افراد را بسیار گسترش می دهد.

بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپا که عمدتا در شرق واقع شده اند، امکان تملک مسکن از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک را فراهم کرده اند تا بتوانند سرمایه قابل توجهی را جذب کنند. همچنین مهاجران با زندگی در این کشورها از فرصت های سفر و سرمایه گذاری در بسیاری از کشورها بهره مند خواهند شد.